2014年11月3日 星期一

蔚藍海岸 I

尼斯 95(星期五)

在蔚藍海岸以尼斯為註腳點,因為它有好多巴士線來住蔚藍海岸主要地方

在亞維濃搭11:30火車,到了尼斯已2點幾



到酒店Check in後,咬個包立即出發往英國人步行大道



沿著大道是一條長長的天使灣,當中不乏游水、曬太陽



近日落時分,立即趕往城堡山

  
 站在城堡山頂,可以俯瞰山下的天使灣

 
也是拍攝尼斯的海岸線風景的最佳位置


每天等到8點幾日落時分才食飯,旅遊區有勁多選擇的餐廳,在尼斯待了幾天,吃過好幾間餐廳

超勁多青口,不過薯條/片最好食


勁多芝士的洋蔥湯

這裡的pizza不錯

黎尼斯更係要食尼斯沙律啦

這個超大份的Seafood   linguine ,不過  linguine 質感似油麵


EZE & 摩納哥 96(星期六)

今日要去EZE & 摩納哥,因為搭100號可以到這兩個地方,好方便又唔駛轉來轉去


原來100號車都幾難搵,總站在Theatre隔離


我地先去美麗的山城EZE,
因為要在EZE火車等半個鐘才有轉駁車,終於決定行山上

其實行上山也是一個不選的選揀,因為沿途風光如晝,蔚藍海岸盡收眼底



也會經過法國斯人尼采,生前經常誘發思維的小徑


行了大約45分鐘,終於來到EZE

 

好喜歡山上的大大小小的巷弄


上到山上最高處,才真正見識到「蔚藍海岸」


因為不想再行落山,終於搭接駁巴士到火車站再轉番100號去摩納哥


摩納哥是歐洲一小國,亦是最有錢的國家,周圍泊滿豪華遊艇、豪宅林立



但個皇宮好細,不說不知這是皇宮


終於來到聞名終世的蒙地卡羅,賭場裡有攝人氣派,可惜不准影相



澳門的賭場真係要行理一面

而且係呢度食野都貴過人 ,呢份食唔飽的三文治要1X歐


33 則留言:

  1. 那盆海鲜油麵好大盆啊!

    回覆刪除
  2. 日落果張好靚呀! 行上山都值得呢! 法國真係多美食~~樣樣都好啱我呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得佢地既日落同月光都特別靚過香港的:P
      法國真係好多好野食,尤其是巴黎,好多野都好想食,可能冇乜時間

      刪除
  3. 遊客區所以食o野特別貴呢
    我相信是值得一去o既

    btw, 青口係唔係藍青口? 佢D肉o既色似係平時食垃圾果D @@??
    有冇人裸曬呀 :P??

    回覆刪除
    回覆
    1. 價錢都可接受喎,同香港soho個D餐廳差唔多價錢
      哈哈....食垃圾個D...我覺得求其去一間食,都好食過香港
      有人裸曬丫,老老嫩嫩都有

      刪除
  4. 風景好靚, 歐洲地方真係令人好寫意 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我超愛歐洲,好想去晒歐洲所有國家呢

      刪除
  5. EZE真係好靚好隱世的小鎮

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好正,不過係個度住實悶我:p

      刪除
  6. 海天一色,好靚,尼斯好多無上裝靚女架

    回覆刪除
  7. 嗰條日落嘅海岸線好迷人又性感

    回覆刪除
  8. 好懷念法國的蔚藍海岸, 真係超級靚。
    今個trip食得唔多雪糕喎??

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好靚,不過我會鐘意普羅旺斯多D
      都多架,差唔多日日都食

      刪除
  9. 天又藍,海又藍,好覩!
    冇食雪糕嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個了兩個禮拜日日都好好天好正!
      日日有食雪糕丫,不過冇post出來咋

      刪除
  10. 蔚藍海岸未睇以為你講HK樓盤.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我反而冇醒起香港個果屋苑

      刪除
  11. 好鍾意Nice嗰種好寧靜、好平和嘅感覺。

    我都有同感,monte carlo個皇宮真係無咩皇宮feel,似市政府多D!

    回覆刪除
    回覆
    1. 尼斯都ok嘅,不過遊客太多
      摩納哥俾我感覺麻麻,得了一陣就走人

      刪除
  12. 藍天、藍海、日落再加埋美食,乎復可求 ?

    回覆刪除
  13. 佢個洋蔥湯好似好好味呀)))))
    d行程安排得好好,先風景,後入城鎮
    你就好啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係法國飲咗幾次洋蔥湯都好好味
      妳先好喎,成日都可以去旅行

      刪除
  14. Oli:
    ~有無發覺法國啲薯條係特別好食!! 炸得好爽!!
    ~你去咗好多地方, 感染唔少風光!!! 我都想快啲旅行!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得唔至薯條,法國好多野都好好食
      妳好似剛剛去完返黎咋喎...不過冇人嫌去旅行去得多,我都好想快D又去旅行呢

      刪除
  15. 個trip好正呀))))))))
    有無樂而忘返?

    回覆刪除
  16. MUSSEL, 芝士, FRIES 都係我的至愛, 邊間來架.
    行山我鍾意~

    回覆刪除