2014年11月26日 星期三

蔚藍海岸 II

 
St Pual & Anitbes  97(星期日)

今日先搭400號巴士,來到第一個被喻為最靚的山城


山城內有好多細細的巷弄


最開心就係見到幾隻喵星人



搭回400號巴士,係cagnes gare sncf站下車,轉車200Antibes

Anitbes有冇特別,就是畢加索在這裡住過
 
又是沿海城市


今次見唔到有人天體浴


Grasses格拉斯 & Cannes康城  98(星期一)

是日行程去有香水之都的Grasses格拉斯及星光熠熠的康城, 在尼斯搭500號巴士,車程要1.5小時,頗長的一個車程

一落車有點失望,這個香水之都與我想像有點出入
 

經過香水博物館,不過冇入到去

叫做參觀過其中一家香水廠

擺放了好多古董及介紹香水歷史,而另一邊是售香水的地方....俗到呢....想D

睇完香水廠,再睇格拉斯另外一面,往舊城區進發

真係有點嚇人,像九龍城寨般

行了一陣都係快快去第一城市.....康城

提供康城好多人都諗起5月份的康城影展


我地9月份去,當然睇唔到明星啦,不過就見到明星手印

這度就係明星行紅地毯的禮堂


是日太陽伯伯好勤力




買唔起Armami,就去佢個cafe食個tea當買左:p
 

 
食飽飽再往舊城出發
 

 

26 則留言:

  1. 記得導遊推介過康城一間喺沿海灘較遠嘅餐廳,不過家人趕住濕平無機會試,妳呢?食個咁簡單嘅tea係咪都"大有收穫",所以唔夠時間大魚大肉,只係喺Armani無大豐收only,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係康城得少少收穫咋,打算去巴黎才"食大"佢,哈哈
      其實我對Armani 一般咋,食咗個tea就算

      刪除
  2. 景色真係好靚, 不過食野比較失色喎~~~

    回覆刪除
  3. 香水之都, 落車果一刻一陣風吹過陣陣狗C or 尿臭味 :p?
    我, 想起了巴黎.....

    回覆刪除
  4. 咁你有無買香水呢?個天真係好靚!
    反而果種細巷我好中意, 好有迷宮feel, btw, 我好細個時真係住響九龍城寨!haha...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇係個度買,因為個間香水廠D香水好濁,係阿婆鐘意個D味
      吓?住九龍城寨?妳講真㗎?

      刪除
    2. hahahhaha...阿婆中意d味我想像到係點!!
      係呀,真架, 我一年班之前都係住城寨, 咁細個都有好深印象, 次次話比人知自己住過城寨都覺得好型...hahaha

      刪除
  5. 回覆
    1. 去咗兩個禮拜,日日都好好天,真係感恩

      刪除
  6. 真係好藍天,日日都係咁,真係好正
    香水博物館....俗到無朋友^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 去咗兩星期真係日日都好好天,好正!影出來D相都唔駛執
      個D香水阿婆先會搽

      刪除
  7. 香水d味唔啱自己真係好難頂架.

    回覆刪除
  8. 若治安好的話, 我會鍾意行 d 細巷
    有 d 香水味真係好難頂, 我會有窒息嘅感覺

    回覆刪除
    回覆
    1. 個到D小城鎮治安ok ar,所以都好放心行,反而巴黎就驚D
      個D香水濁到想嘔tim

      刪除
  9. Oli:
    ~我覺你好勢利, 去到外國, 啲陌生地方, 都坐公共交通工具周處去!!!
    ~歐洲啲地方, 真係有佢哋嘅美麗!! 啲建築物好有味道. 雖然歷史長, 但望落去一啲都唔覺舊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 出發前已做晒工課,而且佢地D公共交通工具簡單方便,所以都OK架
      歐洲真係好正,我真係好想移民過去架

      刪除
  10. 可愛的藍天 :DDD 原來有個名詞叫山城, 現在先知呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 山城可能外國先有呢個名詞,香港一定冇啦:p

      刪除
  11. 山城...山下的小屋,猶如獅子山下的香港。

    回覆刪除
  12. ...可惜我已唔鐘意香港了...

    回覆刪除
  13. 最靚的山城係叫咩名呀?

    回覆刪除
  14. 去香水廠參加.....有冇掃貨 ?

    回覆刪除
  15. 時間有限, CANNES 已被我放棄. 睇完放棄埋GRASSE

    回覆刪除